Najčešća pitanja

Da li je potrebno imati putno zdravstveno osiguranje?

Za vreme Vašeg boravka u inostranstvu, putno osiguranje Vam pruža potpunu i pouzdanu zaštitu, u slučaju iznenadnih bolesti ili nesrećnog slučaja. Budući da su u inostranstvu troškovi medicinske, putne i pravne asistencije veoma visoki, kupovinom polise putnog osiguranja osiguravajuća kuća navedene troškove plaća umesto Vas. 

Šta je paket aranžman?

Paket aranžman najčešće obuhvata smeštaj, prevoz, i transfer - ako se radi o avio aranžmanu. Takođe, može obuhvatati i aerodromske takse, putno osiguranje, izlete itd., ali u samom programu putovanja mora jasno biti naglašeno šta ulazi u cenu paket aranžmana a šta ne. 

Da li se plaćanje može izvršiti u EUR?

Svi aranžmani i usluge, koje možete naći u agenciji, se plaćaju isključivo u dinarskoj protivvrednosti. Ukoliko su u cenovniku cene izražene u EUR, putniku se obračunava iznos po prodajnom kursu poslovne banke organizatora, na dan uplate. 

Da li je kategorizacija hotela ista svuda u svetu?

Kako bi hotel dobio kategorizaciju mora da ispuni određene uslove, koje svaka država propisuje za sebe. Kategorizaciju radi određena nacionalna institucija. Treba imati u vidu da se kategorizacija u našoj zemlji može znatno razlikovati od kategorizacije u nekoj drugoj zemlji. 

Da li agencija "Agape Travel" obezbeđuje vize za putovanja u države za koje su vize neophodne?

"Agape Travel" obezbeđuje neophodnu dokumentaciju u vezi sa putovanjem, ukoliko putnik želi da vadi individualnu vizu. Putnik sam predaje dokumentaciju u Ambasadi države za čiju vizu aplicira. Ako putnik bude odbijen za vizu, agencija ne snosi odgovornost, i u tom slučaju se primenjuje član o otkazu putovanja.

Šta se dešava ako putnik odustane od putovanja?

Ukoliko putnik odluči da odustane od putovanja, primenjuju se Opšti uslovi putovanja organizatora, koji se putniku uručuju prilikom pravljenja rezervacije i potpisivanja ugovora. 

Šta je TAX FREE?

Putnici koji žive van granica Evropske Unije, stiču pravo na povraćaj poreza koji su im naplatili kada su kupovali robu. Ukoliko želite da Vam se taj iznos vrati, prilikom kupovine u radnjama tražite od prodavaca overu računa. Njega ćete predati na carini pri izlasku iz Evropske Unije, a potom zajedno sa brojem računa na koji želite da Vam iznos bude vraćen, poslati poštom. Druga opcija je, da ukoliko se budete vraćali u Evropsku Uniju, novac podignete u gotovini. Na nekim graničnim prelazima postoje službe za gotovinsku isplatu. 

Koja količina novca sme da se iznese iz zemlje?

Po osobi sme da se iznese najviše 10.000 € u bilo kojoj valuti. Ukoliko imate veću količinu novca, potrebno je imati potvrdu iz banke. Najbolje je raspitati se u Ministarstvu finansija i Upravi Carine oko detalja.